Mijn leven is één grote vakantie! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Natalie Aa - WaarBenJij.nu Mijn leven is één grote vakantie! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Natalie Aa - WaarBenJij.nu

Mijn leven is één grote vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Natalie

26 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Het werken is leuk, het leven is leuk, alles is leuk. Toen Bregje hier op vakantie was, ben ik ook een dagje daar bij het hotel geweest. Dat voelde pas echt als een vakantiedag. Als ik zelf naar het strand ga op een vrije dag voelt dat namelijk niet als vakantie maar gewoon als hoe mijn leven er nu uit ziet. Heerlijke dag dus gehad met Bregje en haar moeder. Ook ben ik nog uit eten geweest met Silvia oud collegaatje van d’n Bogerd. Helaas weer een paar keer afscheid moeten nemen van vrienden die gingen, maar de groep die nu over is blijft allemaal nog sowieso tot april gelukkig. Zelfs de maandagavond als we niks te doen hebben gaan we spelletjes avond houden bij Miles Jazz café. Rusten kunnen we hier niet haha. Maar toen.. het was zover, mijn lieve papa, mama, Susanne, Jan en Matty kwamen mij bezoeken! 13 februari kwamen ze aan en ik ging ze hoogstpersoonlijks zelf met mijn mooie autootje ophalen. Die het trouwens maar net trok om de Julianabrug op te moeten met zo’n volle auto haha. De 3 vrouwen gingen bij mij en de mannen mochten met de koffers in de bus. Lekker gegeten bij het hotel en vroeg naar bed gegaan. Leuk voor mij om 9 uur ‘s avonds in bed te liggen maar dat was ik niet meer gewend zo vroeg dus heb tot 3 uur ‘s nachts wakker gelegen. Vervolgens was iedereen om 6 uur klaar wakker en ik eindelijk in slaap was gevallen….. Achjaaaaa het was vakantie dus tijd om te rusten kwam er nog wel! Ik had trouwens op het werk een weekje vrij gekregen, heerlijk. Vrijdags zijn we een tour door Willemstad en mijn huis gaan doen. Eten bij Plasa Bieu waar de ‘volle’ vrouwen achter de mega pannen locaal eten staan te bereiden. Avond eten op bij Wilhelminaplein. ’s Avonds zijn Susanne en ik naar het Valentine’s Masque Ball geweest op Kokomo beach. Zaterdags hele dag op het strandje Zanzi bij Jan Thiel gelegen en daar heerlijk met de handen op een strandbedje pizza als avond eten gegeten. Zondags naar het strand Cas Abou geweest en avond gegeten bij een restaurantje aan het water. Susanne en ik zijn nog even uit geweest naar Wet & Wild. Maandags was het de dag dat ik Susanne’s haar cadeau ging geven voor haar verjaardag. We gingen wakeboarden. Echt mega vet alleen wel 2 dagen niet kunnen lopen van de spierpijn haha. Daarna nog even wezen shoppen in Willemstad. Om 12 uur ’s nachts hadden we een Sarah in huis! Mama was namelijk 50 jaartjes jong geworden! Dit gingen we vieren op het eilandje Klein Curaçao. Heel erg mooi, zo wit strand en zo blauw water. ’s Avonds uit eten geweest bij het Zuikertuintje. Trouwens de vrouw van mijn baas had een mega mooie en grote taart gemaakt voor mama, een typische antiliaanse Blackforrest Cherry taart. Woensdags zijn we naar het Blue Curaçao museums geweest en dronken we om half 11 shotjes om alle smaken uit te proberen. Ja ja papa en mama komen al in de Curaçao stijl haha. Daarna even langs Saint tropez, Mambo en Cabana geweest. Om vervolgens de middag door te brengen bij het strand Porto Mari. ’s Avonds zijn Susanne en ik nog uit geweest bij Cabana. Donderdags zijn Papa, Susanne, Jan en ik de Christoffelberg wezen beklimmen. Wauw wat was dat zwaar en wat hebben we moeten klimmen en klauteren alsof we apen waren. Maar we hebben het gehaald en dat was zeker de moeite waard met het uitzicht over Curaçao. De Christoffelberg is de hoogste berg van curaçao en is 372 meter hoog. Daarna zijn we even langs Grote Knip gereden waar het hard regende en iets verderop bij Playa Lagun was het droog dus hebben de rest van de dag daar doorgebracht. Vrijdags moest ik werken en heeft iedereen bij mij op het strand gezeten, kijken hoe hard ik aan het werk was! Het was een hele drukke dag, dus ik had amper tijd voor papa en mama. Zaterdags was alweer de laatste dag en hebben we gewoon lekker bij het zwembad van het hotel gelegen. Om 4 uur werden ze door de bus opgehaald en heb ik ze uitgezwaaid. Zondags moest ik weer werken en ben ik daarna naar Cabana Festival geweest. Mega vet was dat aan het water op het strand. Helaas was ik er pas 8 uur want ik stond in de file en alle gangbare wegen waren afgesloten door de carnavalsoptochten. Die zijn hier namelijk al weken van te voren. Morgen ga ik ook mee lopen met een optocht, een Jump up. Dat lijkt me echt super gaaf dus ben heel benieuwd!

Jullie allemaal een fijne carnaval denk wel een klein beetje aan mij, want mis het toch echt!!

Trouwens er zitten al bijna 2 maanden op, dus dat zou betekenen dat ik nog maar 1,5 maand hoef te gaan. Waaaaah het gaat allemaal veel te snel voorbij!...

Nja veel liefs uit Dushi Korsou!

  • 26 Februari 2014 - 20:15

    Mama:

    Lieve Natalie, we hebben een supervakantie bij jouw gehad. Fijn dat je bij ons in het hotel kon blijven. Ik heb enorm genoten van mijn 50 ste verjaardag. Veel verrassingen van jullie, maar het allermooiste om dit samen met jullie en Jan en Matty te kunnen vieren. Tegek om te zien hoe jij je in Curacao thuis voelt en hoe jij als een echte tomtom ons de weg hebt gewezen. Ik weet zeker dat Jos en Jan jouw stem nog steeds op de achterbank van de auto horen,haha. Nou meid geniet van de carnaval en we zullen bij de Rut even aan je denken, liefs mama

  • 26 Februari 2014 - 20:25

    Bregje:

    Lekker genieten popje!! Het was een leuk dagje samen op het strand. Xxx breg tot snel

  • 26 Februari 2014 - 20:26

    Debby:

    He lieve Natalie!

    Wat onwijs leuk om te lezen en uiteraard te horen dat je zoveel plezier hebt daar!
    Ik geloof meteen dat het leven 1 groot feest is, top ervaring meid!
    Maarre ik ben benieuwd naar jou carnaval daar (:!!!
    Jan en Mat hebben een super leuke tijd met jullie gehad maar dat had ik ook niet anders verwacht!
    Geniet geniet en geniet nog meer de kom weken!

    Dikke kus Debby en Tess

  • 26 Februari 2014 - 21:13

    Silvia:

    Hoi Natalie,
    Wat leuk om te horen dat je het met je ouders, zus en familie zo leuk hebt gehad en dat je haar verjaardag goed hebt gevierd.
    Wij zijn al weer 2 weken thuis en gewoon aan het werk, maar als het zonnetje schijnt ( en dat is gelukkig de laatste dagen veel) dan denk je vanzelf weer aan een heerlijke vakantie in Curacao.
    Lekker blijven schrijven want we blijven je volgen hoor!!
    Groeten Piet en Silvia
    ( oh ja, en hard blijven werken he ;-)

  • 27 Februari 2014 - 08:55

    :

    Heee zusje!
    Jaa het was echt een geweldig weekje! Je slaapuren heb je bij ons ook weer kunnen inhalen maar heb je geen moeite nu weer te moeten wennen aan je nieuwe dag-nacht-ritme? Haha. Mijn jetlag is nog niet bepaald voorbij en heb iedere dag moeite met wakker blijven en 's avonds wil ik niet naar bed. Maargoed .. morgen lekker carnaval en dan is het dus weer een soort van vakantie voor mij. Jammer dat we niet gezusterlijk de achterste bar van Puinhoop kunnen beheren dit jaar, ik zal de biertjes zonder je moeten tapppen.
    Geniet want het is inderdaad zoooo voorbij en dan mag je weer lekker met mij mee de stal uitmesten enzo:-) haha.
    Liefsxx Susanne

  • 28 Februari 2014 - 15:47

    Jan En Matty:

    Hoi Natalie,

    Hoe gaat ie?Hier alles in de carnavalssfeer.Al weer een beetje gewend aan je werk.
    Super dat je je zo goed thuis voelt daar .Maar hoe kan het anders,lekker weertje,zon en strand,en leuk werk.Mis je ons niet een beetje(ha,ha).Wij hebben met jullie een super tijd gehad,met natuurlijk een hele goede gids.Nou meid geniet er nog volop van,en van het mooie weer.
    We blijven je volgen,en tot in April,dan is het hier ook weer Lente.
    Lieve groetjes Jan en Matty en nog een fijne carnaval.

  • 28 Februari 2014 - 20:33

    Anja:

    Hee natalie, weer een leuk verhaaltje hoor. Jullie hebben n leuke week gehad wa met je paps mams suus jan en matty. Heb t een en ander gehoord. Allemaal lekker bijgebruind. Ga nog lekker paar weekjes genieten daar dan doen wij dat ook met carnaval. En idd volgend jaar jij ook weer gewoon hier in de rut! (Je word hier erg gemist) Gr. En tot het volgende verslag maar weer. Gr. Anja Arie Milou marit

  • 01 Maart 2014 - 15:33

    Daddy:

    Hé stoere.
    We hebben een super vakantie gehad op jouw eiland. Mooie stranden met lekkler eten en een goed Polar biertje. Echt een goed indruk gekregen hoe jij woont, werkt, leeft en feest. Net thuis en dan weer door in de voorbereiding van de carnaval. De kop is er hier af en vanavond kunnen we los bij de RUT. Wij gaan hier volop feesten, maar ik zag dat daar het feest ook al losgebarsten is. Super.
    Veel plezier nog en schudden met die billen. Liefs Daddy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Natalie

Stage in Curaçao

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 5676

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 10 April 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: