Aangekomen!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Natalie Aa - WaarBenJij.nu Aangekomen!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Natalie Aa - WaarBenJij.nu

Aangekomen!!

Blijf op de hoogte en volg Natalie

10 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Na 10 uur en 29 minuten vliegen was ik dan eindelijk om 7 uur ‘s avonds geland. Het is 5 uur tijdsverschil, dus bij jullie was het 12 uur toen ik aankwam. 8 uur kwam ik aan in mijn nieuwe huisje. Waaaaaah heel cool!! Serieus allemaal gekleurde huisjes. Ik werd vriendelijk ontvangen door een hoop mensen. Ik dacht dat er totaal 8 mensen in het huis wonen maar nee dat is alleen boven haha dus totaal met onder erbij wonen we met ongeveer 15 personen. Een hele drukke gezellige boel dus. Wel even wennen want voor mijn idee is het hier super warm terwijl het voor iedereen hier een koude tijd is.
De dag na aankomst was ik een beetje gaan ontdekken want het hele huis was leeg en had geen eten dus moest de supermarkt zien te vinden. ´s Middags ben ik met wat huisgenootjes naar Saint Tropez geweest. Dit is echt zoooooo mooi. Een Lounge bar achtig iets. Er is een zwembad met uitzicht op de zee. Heerlijk, echt een vakantie gevoel dus. ´s Avonds ben ik naar een feest geweest met mijn huisgenootjes waar Afrojack en Shermanology kwamen. Ik had zaterdag een afspraak met huisgenootjes om naar Zanzibar te gaan dat is bij het Jan Thiel strand dus daar heb ik de rest van de dag doorgebracht. Ook weer wauw, echt een plaatje. Hier zat ook een AH naast, dus ik ben meteen even wat boodschappen gaan doen zodat ik wat meer in huis heb. Half 6 hebben ze bij Zanzibar Happyhour dus daar hebben we met de meiden goed gebruik van gemaakt. Toen dat afgelopen was zijn we met de bus naar huis gegaan en hebben we samen hamburgers gebakken. Zondag was het fuikdag ai ai ai…. ik ging daar niet heen, want ik had geen boot.. haha jaa ik heb dus het vetste feest van het hele jaar gemist. Maar ik heb me die dag vermaakt bij Saint Tropez. Heel Curaçao was bij fuikdag te vinden dus het was overal behoorlijk uitgestorven. ’s Avonds heb ik voor het eerst echt zelf gekookt. En het was lekkerrrr! Trots om mezelf dus. :) In de avond ben ik nog wat gaan drinken bij een cafeetje. Maandags had ik een afspraak bij Wereldstage om een ‘voorlichting’ te krijgen over Curaçao. Daarna ben ik op ontdekkingstocht naar Willemstad gegaan. Ik wilde eigenlijk wel weten hoever alles van mij vandaan zit. Nou niet ver dus. Echt zo dichtbij. Heerlijk, de ene ontdekking deed ik na de andere. Wat drinken op terrasjes en wat inkopen gedaan. Toen ik wilde gaan lunchen kwam ik een paar nieuwe jongens tegen die ik had ontmoet bij Wereldstage daar ben ik de rest van de dag mee opgetrokken. Samen uit eten geweest, drankjes doen bij een café en afgesloten bij Cabana Beach.
Dinsdag was mijn eerste stagedag. Hier ben ik 2,5 uur geweest om even kennis te maken en gelukkig kon ik met een collega mee naar huis rijden want ik heb nog geen auto. Op mijn stage waren Sidney Samson en Eva Simons dus meteen al BN’ers gespot. ´s Avonds naar Cinco geweest met vrienden, een club waar je puur voor de happy hour komt haha. Mijn 2e stage dag ofja eigenlijk mijn 1e echte hele werkdag was wel een hele goede. Aankomend weekend is het grootste festival van dit jaar op het strand waar ik werk en dus kwamen alle dj´s alvast even een kijkje nemen en bij onze duikschool om snorkel spullen lenen. Hoe leuk?! Het leuke was dat ze zich allemaal heel netjes voorstelde aan mij alleen dan met hun eigen naam en ik ze dan natuurlijk weer niet herkende. Maar goed mijn collega’s zijn gelukkig zo direct om te vragen welke dj ze zijn haha. Ik sta met Martin Garrix op de foto en met wolfpack. Ik weer blij! Donderdag had ik een werkdag van 10 tot 6. Dat zijn trouwens mijn uren, de dagen verschillen. Het was die dag veel aan het regenen en bewolkt en door de opbouw van het festival was het erg rustig op het strand. ’s Avonds had ik een afscheidsetentje van een vriendin die volgende week vertrekt en zijn we uit geweest naar de club Bermuda. Heel leuk. Aankomend weekend, beide dagen werken en ook ga ik naar het festival Smash the House.
Ik ben al helemaal ingeburgerd en zit er nu precies een week. Ohja ik heb bijna geen stem meer maar dat komt niet door dat feesten hoor, gewoon airco, warmte, koude douche zijn de boosdoeners haha.

Liefs!

  • 10 Januari 2014 - 19:58

    Milou:

    Hee Naat,

    Super leuk om je verhaal te lezen, en we hebben al skype contact gehad, maar wat maak je ons jaloers..
    vooral het mooie weer, maar ook met de foto's die je stuurt:)
    geniet ervan en we blijven je volgen meid:D

    xxx<3

  • 10 Januari 2014 - 21:23

    Joep:

    Hey Nathalie, zo te horen heb je het al ardig naar je zin daar! Ben al weer benieuwd naar je volgende verhaal swa! Gr. Joep

  • 10 Januari 2014 - 22:23

    Anja :

    hee natalie,
    wat kun je t weer leuk omschrijven. supers hoe jij dat doet daar!
    en in een week tijd al zoveel gezien en meegemaakt.
    wij wensen je nog veel leuke weken toe en kijken natuurlijk weer uit naar je volgende verslag.
    succes natalie en groetjes uit wamel, anja - arie xx

  • 11 Januari 2014 - 10:02

    Larissa:

    Hee Natalie!.
    Goh! Dat klinkt goed zeg! Fijn dat je je zo snel ingeburgerd voelt! Ontzettend leuk voor je! Leuk te lezen!
    Geniet ervan meid! Van der Aaaaaaa les. ;0 laris

  • 11 Januari 2014 - 21:57

    Annie Van Der Torre :

    Hoi Natalie
    Fijn dat je al ingeburgerd bent en dan dat mooie weer heerlijk.
    Blijf jou verhalen volgen en heel veel plezier daar.
    Groetjes van Mary en mij.
    Doei xxx

  • 15 Januari 2014 - 08:46

    :

    Nou schetelie! Mooi geschreven hoor.
    Echt gaaf wat je allemaal al mee hebt gemaakt.
    Ben benieuwd naar alle andere verhalen.
    Stoer dat je het allemaal zelf gaat ontdekken.
    Over een paar weken zijn wij al gewoon bij je.. mis je ons al:-) ??
    Wij jou als kiespijn haha neee flauw grapje, het is wel stil in huis maar ook enorm opgeruimd.
    Geniet nog! xxx

  • 15 Januari 2014 - 17:57

    Petra H:


    Hoi Natalie
    Zo te lezen en te horen gaat het goed met je. Geniet er van.
    groetjes van ons allemaal.

  • 16 Januari 2014 - 21:25

    Dick En Wil:

    HALO NATALIE .
    IK HEB JE ADRES GEVONDEN ,WAT EEN MOOI VERSLAG HEB JIJ ACHTER GELATEN.
    HET IS WEL MOOI DAT JE HET GOED NAAR JE ZIN HEB IK ZAL NOG WEL VAKER EEN KEER KIJKEN NAAR JE PROFIEL.NATALIE HET GAAT JE GOED EN LIEFS VAN WIL EN DICK.

  • 18 Januari 2014 - 13:24

    Mama:

    Je eerste echte verhaal uit Curacao. En het is net zo uitgebreid als je praat, haha. Ontzettend knap zo je het allemaal doet. Leuke stage, leuke mensen om je heen en lekker weer. Wat wil je nog meer..
    Geniet van alle mooi dingen en pas goed op jezelf, XXX mama

  • 18 Januari 2014 - 20:54

    Gonnie:

    Hallo Natalie,
    Super leuk verslag, ik merk wel dat je het super naar je zin hebt, en al aardig bent ingeburgerd.
    We zouden zo naar je toe willen komen, al is het alleen al om het weer.
    Heel veel liefs, van de van heckjes.

  • 21 Januari 2014 - 11:30

    Danique Van Eijndhoven:

    Aaawwwhhh nat hoe vet joh!!
    heeeeeel veeel plezier en we doen snel even skype en als je terug bent kunnen we elkaar flink wat verhalen vertellen:D stiekem ook wel een beetje jaloers hoor haha


    Goodluck!



  • 21 Januari 2014 - 19:03

    Janie:

    Natalie
    geweldig.. ik wil ook weer terug! te jaloers
    have fun verder.. ennuh alleen maandag is rustdag he.. op de rest vd dagen
    kun je gewoon feesten;)

    grs janie

  • 22 Januari 2014 - 21:11

    Jeanette:

    Hee Natalie,

    Erg leuk om dit zo allemaal te lezen. Ben blij dat alles zo goed gaat.
    En trouwens je eerste maaltijd zag er erg goed uit!!!
    Ik blijf alles volgen, het is zo spannend en leuk allemaal.
    Nou meid geniet er van......

    Kus van de Hurkjes. ;-)

  • 30 Januari 2014 - 11:40

    DICK EN WIL:

    HALO NATALIE.

    hoe is het daar ik lees je ben al helemaal ingeburgerd.

    nou dat is toch mooi ,en het zal daar warmer zijn als hier want hier is het zuur.

    ik heb weekenddienst wat betref verzorging van het paard ivm verhuizing joep.

    nou meid het gaat je bijzonder en groetjes van

    WIL EN DICK EN BOYKE.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Natalie

Stage in Curaçao

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 616
Totaal aantal bezoekers 5675

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 10 April 2014

Stage Curaçao

Landen bezocht: